Ohessa viesti Mariannelta. Itse en valitettavasti pääse paikalle, mutta toivottavasti saadaan homma käyntiin.
-Tomi
Hei kaikille!
Noin 20 henkilöä ilmoitti Ekille halukkuutensa jatkaa miekkailuharrastusta. Nyt yritän tässä pähkäillä parasta ratkaisua, jotta mahdollisimman moni pystyy ajan puolesta jatkamaan. Saliaikoja ei ole kovinkaan paljon tarjolla. Mahdollisen tulevan seuran "hallitusaktiiveilta" olen jo kysellyt lauantai-aamupäivän sopivuutta, mutta heistä vain osalle se on sopiva harjoitusaika. Kaikki eivät ole kyllä vielä vastanneetkaan. Ylipäätään harrastusta jatkavien keskuudessa lauantaiaamupäivä oli eniten ääniä saanut vaihtoehto.
Joka tapauksessa, minusta näyttää siltä, että meidän on syytä tavata koko porukalla. Minulla on nimittäin muutama vaihtoehtoajatus, joita haluaisin esittää, mutta se saattaa vaatia hiukan ääneen pohtimista muidenkin osalta.
Olen varannut ensi lauantaiksi 8.10. klo 11.00-12.30 Noljakan salin käyttöömme. Jutellaan aluksi vaihtoehdoista ja yritetään löytää ratkaisu harrastuksen jatkamiselle. Varaudu myös liikuntaan, voin vetää lyhyen muisteluharjoituksen lopuksi.
Nähdään siis lauantaina, toivottavasti mahdollisimman monen kanssa!
Terveisin,
"Miekka-Marianne"
_________________ Twice the pride, double the fall --Count Dooku
|